فروم تاپ ایران

ساخت وبلاگ
ارسال‌ها: 5,857
تاریخ عضویت: ۲۷ آذر ۱۳۹۳
اعتبار: 45714 |
لایک کرده: 11,110
لایکیده شده: 6,491 در 3,846 موضوع
سال تولد: 1375
محل تولد:
محل زندگی:
جنسیت:
شغل: دانشجو
تاهل: مجرد
مدل گوشی :galaxy s4
تلفن همراه :
حالت من

دلنوشته من:
°•○●تمـــــ ـــــ ـوم زنــدگیمــــی●○•°

فروم تاپ ایران...
ما را در سایت فروم تاپ ایران دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار for4 بازدید : 155 تاريخ : سه شنبه 31 فروردين 1395 ساعت: 23:42


به گزارش Ameliore ta sante.fr ؛ " زنجبیل" یکی از بهترین ادویه هاست که خواص بی نظیر آن برای سلامتی کاملا شناخته شده است. زنجبیل سرشار از ویتامین C است، به رفع ناراحتی های گوارشی کمک می کند، جریان خون را بهبود می بخشد و برای تسکین سردرد بسیار عالی است.

این ریشه خوراکی در همه مناطق دنیا به خصوص چین و پرو کشت می شود و کاربرد زیادی در آشپزی دارد زیرا عطر و طعم تند آن بی نظیر است. همچنین زنجبیل از دوران باستان نیز به عنوان یکی از ادویه های دارویی کاربرد داشته است.

خوشبختانه می توان زنجبیل را به شکل های مختلف در برنامه غذایی گنجاند و از فواید آن بهره مند شد.

بهبود هضم غذا

یکی از شناخته شده ترین خواص زنجبیل کمک به بهبود هضم غذاست. این خوراکی خاصیت ضد التهابی دارد و به همین دلیل برای مقابله با ناراحتی های گوارشی از جمله حالت تهوع، التهابات معده و تحریکات روده ای مفید خواهد بود. همچنین باید اشاره کرد که زنجبیل عملکرد پانکراس را تحریک می کند و ترشح آنزیم های جذب ریزمغذی ها را افزایش می دهد.

ادویه ای سرشار از آنتی اکسیدان ها

آنتی اکسیدان ها ترکیباتی هستند که آسیب های سلولی ناشی از رادیکال های آزاد مقابله می کنند. رادیکال های آزاد مولول هایی هستند که در بدن جمع شده و زمینه ساز بیماری های جدی مانند سرطان می شوند.

ریشه زنجبیل منبع غنی از آنتی اکسیدان هاست که می تواند از سلامتی محافظت کرده و از بروز پیری زود هنگام پیشگیری کند.

مقابله با سرما خوردگی و آنفولانزا

زنجبیل خوراکی عالی برای بهبود علائم سرماخوردگی و آنفولانزا محسوب می شود. خواص ضد التهابی آن به باز شدن مجاری تنفسی کمک می کند.

دمنوش زنجبیل تاثیر خلط آوری خوبی دارد و می تواند به بدن در دفع عوامل بیماری زا کمک کند.

تسهیل جریان خون

مصرف زنجبیل به حذف کلسترول بد خون کمک می کند و مانع از مسدود شدن عروق می شود. این خواص باعث شده تا زنجبیل ماده عالی برای سلامت سیستم قلبی عروقی و جریان خون محسوب گردد. با این حال، نباید ئر مصرف آن زیاده روی کرد زیرا در صورت همزمانی با مصرف دارو ممکن است عوارض جانبی داشته باشد. از همین رو بهتر است ابتدا با پزشک مشورت شود.

تسکین دردهای مفصلی

قدرت ضد التهاب و مسکن زنجبیل باعث شده تا درمانی مؤثر برای کاهش دردهای مفصلی مانند آرتریت باشد.

به علاوه، به رفع اسپاسم ها نیز کمک می کند و در بهبود علائم دردهای قاعدگی و عضلانی بسیار عالی است.

بهبود دردهای میگرنی

میگرن زمانی احساس می شود که چربی هایی به نام پروستاگلاندین ها انبساط و انقباض هایی در عروق مغزی ایجاد کنند. این فعالیت غیر عادی التهاب ایجاد می کند و فشار خون را بالا می برد که در نتیجه دردهای شدید بروز می کند.

ریشه زنجبیل مانع از این عملکرد پروستاگلاندین ها می شود. برای کسب بهترین تاثیر توصیه می شود با شروع نخستین علائم سردرد، زنجبیل مصرف شود.

کاهش التهابات

زنجبیل حاوی ترکیباتی است که مانند یک داروی ضد التهاب قوی عمل می کند و می تواند به تسکین انواع دردها و التهابات کمک کند. این تاثیر به قدری عالی است که بعضی از متخصصان توصیه می کنند زنجبیل به عنوان درمان جایگزین برای بهبود بیماری هایی مانند آرتریت استفاده شود. به علاوه، این کاهش التهابات مزمن در همه بدن موجب کاهش خطر ابتلا به سرطان می شود.

مقابله با دیابت

مصرف روزانه زنجبیل می تواند مقدار قند خون را تا حدود 30% کاهش دهد. همچنین تولید انسولین را در بیماران مبتلا به دیابت نوع 2، 10% بالا می برد. البته در هر صورت باید مصرف زنجبیل با مشورت پزشک باشد و این نکته در مورد بیمارانی که برای کنترل قند خون دارو استفاده می کردند اهمیت بیشتری دارد.

خواص ضد سرطانی

ترکیبات فیتوشیمیایی، آنتی اکسیدان ها، ویتامین ها و مواد معدنی موجود در زنجبیل مانع از افزایش استرس شده و سیستم ایمنی را تقویت می کند. به این ترتیب، بدن توانایی مقابله با سلول های سرطانی را خواهد داشت.

مطالعات مختلف نشان می دهد که این ریشه خوراکی به پیشگیری و درمان سرطان پروستات، تخمدان و سینه کمک می کند.

البته باید همواره به خاطر داشت که مصرف زنجبیل باید در حد متعادل و منظم باشد زیرا زیاده روی می تواند عوارض جانبی در پی داشته باشد.

فروم تاپ ایران...
ما را در سایت فروم تاپ ایران دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار for4 بازدید : 132 تاريخ : سه شنبه 31 فروردين 1395 ساعت: 23:42

ز این به بعد دیگر خیالتان در آشپزی راحت خواهد بود. زیرا همان تکنولوژی که در ساخت اسلحه، اسباب بازی و حتی انگشترهای الماس بکار رفته بود، اکنون قرار است در پخت غذاهای خانگی نیز استفاده شود. منظور همان تکنولوژی پرینت سه بعدی است که طی زمان کوتاهی همه گیر شده است. و اکنون قرار است یکی دیگر از قابلیت های آن به دنیا عرضه شود. دستگاهی در راه است که به شما کمک می کند هر دفعه بتوانید بلااستثنا پیتزای کاملی درست کنید.

به گزارش ممتازنیوز به نقل از فاکس‌نیوز ؛ شرکت بارسلوناییِ فعال در زمینۀ پرینت سه بعدی، Natural Machines، بزودی دستگاهی به اسم فودینی (Foodini) را عرضه می کند. فودینی یک پرینتر سه بعدی است که به آشپزها اجازه می دهد غذاهایی بدون کم و کاست را پرینت کنند.

این دستگاه به کاربران امکان این را میدهد که از ۶ خوراکی و مادۀ اولیه برای پرینت غذاهای دلخواه خود استفاده کنند. با فشار دادن یک دکمه، دستگاه شروع به تولید غذای شما با توجه به الگوهایی که از قبل برای آن تعیین کرده اید می کند. به پیتزا، برگر یا حتی راویولی هایی فکر کنید که شکل کامل و بدون نقصی داشته باشند. دقیق ترین غذاهایی که تا به حال دیده اید. و خبر خوب این است که فودینی بگونه‌‏ای طراحی شده که آشپزهای خانگی هم بتوانند براحتی از آن استفاده کنند. این دستگاه، که تا حدی به یک فر کوچک شباهت دارد، همچنین می تواند فعالیت های مفیدی برای آماده سازی و تزئین غذا انجام دهد. برای مثال با کمک آن می توانید یک کیک را آنگونه که دوست دارید تزئین کنید.

البته، فودینی کاستی های خاص خود را هم دارد. مثلا در یک زمان تنها می تواند با استفاده از یک ماده پرینت بگیرد، بنابراین در حین پرینت گرفتن می بایست مادۀ مورد استفاده را با استفاده از دکمه های روی دستگاه تغییر دهید. کمبود دیگر فودینی این است که فقط می تواند مواد را ترکیب کند و نمی تواند آنها را بپزد. بنابراین نمی توان همۀ کار را به آن سپرد.

با وجود این کاستی ها، این دستگاه ایدۀ بسیار فوق العاده‏ای دارد چرا که تولید غذا را اتوماتیک می گرداند، همچنین به آشپزها اجازه می دهد چیزهایی را درست کنند که بدون وجود فودینی هیچوقت امکانش را نداشتند. البته همه می دانیم که این تنها شروع راه است و به زودی انواع و اقسام این پرینترها در راه خواهند بود. قرار است که فودینی بهار امسال با قیمت ۱۴۰۰ دلارعرضه شود.

منبع : پرینتر سه بعدی

فروم تاپ ایران...
ما را در سایت فروم تاپ ایران دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار for4 بازدید : 135 تاريخ : سه شنبه 31 فروردين 1395 ساعت: 20:17

ارسال‌ها: 17,829
تاریخ عضویت: ۲۸ فروردين ۱۳۹۰
اعتبار: 102849 |
لایک کرده: 5,115
لایکیده شده: 9,549 در 4,713 موضوع
سال تولد: 1363
محل تولد: تهران
محل زندگی: همدان
جنسیت:
شغل:
تاهل: متاهل
مدل گوشی :LG lbeloa
تلفن همراه :
حالت من

دلنوشته من:
˙·٠•♥✿3.2.1بی خیال غصه. ✿♥•٠·˙

فروم تاپ ایران...
ما را در سایت فروم تاپ ایران دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار for4 بازدید : 136 تاريخ : سه شنبه 31 فروردين 1395 ساعت: 17:23

یكي مواردي كه در خريد دستگاه هاي ديزل ژنراتور مي تواند بسيار حائز اهميت باشد و هميشه براي يك خريدار مبهم بوده است كمپاني كوپله كننده دستگاه و كشور سازنده آن مي باشد.ما در این بخش به شما کمک میکنیم تا این ابهامات برطرف گردد.در ابتدا ٢ تعريف براي كوپله هاي دستگاه هاي ديزل ژنراتور به شرح ذيل ارائه ميگردد.
1- تعریف ديزل ژنراتور هاي كوپله فابريك :كلمه فابريك براي پكيج هاي ديزل ژنراتور ، به دستگاههايي اطلاق مي گردد كه در كمپاني سازنده موتور در كارخانه اصلي آماده به بهره برداري مي رسد. براي مثال مي توان به كمپاني Cummins Power Generation اشاره كرد كه يكي از انحصاري ترين كمپاني ها در صنعت ساخت مولد هاي نيرو مي باشد و با انحصاري كردن توليدات اصلي كمپاني موتور Cummins و ژنراتور Stamford در سراسر دنيا خود را در زمره خاص ترين اين توليدات قرار داده است.از نشانه هاي پكيج كامينز پاور Cummins Power Generation مي توان به موارد ذيل اشاره كرد :- استفاده از بردها و كنترل پنل هاي PCC ساخت كمپاني کامینز انگلستان ، كه انحصارا متعلق به كمپاني كامينز پاور بوده و هيچ كمپاني ديگري مجوز استفاده از اين سيستم ها در پكيج هاي خود را ندارد.- دستگاه مجهز به قطعات اصلي كمپاني سازنده مي باشد و هیچگونه تجهیزات و قطعات غیر فابریک در این پکیج ها استفاده نگردیده است.- ژنراتور های استفاده شده در پکیج Cummins Power Generation کشور انگلستان دارای هولوگرام اختصاصی سه بعدي کمپانی استامفورد می باشد که یکی از مهمترين نشانه های اصالت دستگاه است.- كمپاني Cummins Power Generation کشور انگلستان ، دستگاه های دیزل ژنراتور خود را در بسته بندی های فابریک اين كمپاني داخل صندوق پلمپ شده به صورت وکیوم ضد رطوبت و نمک تحویل می دهد.براي مثال چند شركت ديزل ژنراتور كوپله فابريك به شرح ذيل به شما معرفي ميگردد.
CaterpillarCummins PowerFG WilsonMTU Onsite energ-2-ديزل ژنراتور كوپله غير فابريك :اين گونه ديزل ژنراتور ها توسط كمپاني هاي غير سازنده ديزل ، كوپله و پكيج مي گردد. در واقع كارخانه هايي در سراسر دنيا ديزل را به صورت مجزا و همچنين ژنراتور را به صورت مجزا تهيه كرده و مطابق با ظرفيت خروجي ديزل ، ژنراتور همسان با آن را كوپله و پكيج مي كنند. اين گونه كارخانه ها مي توانند مورد تائيد كمپاني هاي سازنده ديزل باشند و مطابق با استانداردهاي بين المللي دستگاه هاي خود را پكيج نمايند. كوپلينگ دستگاه ديزل ژنراتور متشكل شده است از دو بخش اصلي
بخش شاسي و تانك سوخت :شاسي دستگاه بايد از ورق فولادي و جوشكاري درجه يك تهيه شده باشد. در برخي از كوپله ها شاهد تلفيق جوشكاري و پيچ و مهره هستيم.معمولا تا سايز قدرت 550 كيلو ولت آمپر تانك سوخت روزانه دستگاه در بخش شاسي و زير ديزل ژنراتور تعبيه مي گردد.از سايز 550 كيلو ولت آمپر به بالا بسته به نوع طراحي كوپله ، تانك سوخت در كنار ديزل ژنراتور قرار مي گيرد.در مواردي كه دستگاه ديزل ژنراتور به صورت دائم كار مي كند ، تانك سوخت ٢٠٠٠ ليتري به بالا استفاده مي شود.كنترل پنل و کلید های دستگاه :يكي از مهمترين بخش هاي يك دستگاه ديزل ژنراتور بخش كنترل پنل و با تابلو كنترل دستگاه مي باشد.كليد هاي محافظ ، قطع كن اتوماتيك قدرت Circuit Breaker و يا همان MCCB يكي از المان هاي مهم در بخش الكتريكال يك تابلو دیزل ژنراتور مي باشد كه نقش بسيار مهمي در عدم آسيب رساندن به ديزل ژنراتور ايفا مي كند.

فروم تاپ ایران...
ما را در سایت فروم تاپ ایران دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار for4 بازدید : 128 تاريخ : سه شنبه 31 فروردين 1395 ساعت: 14:40

دستگاه های دیزل ژنراتور به صورت نرمال شامل موارد ذیل می گردند :
1- دیزل.
2- ژنراتور مطابق با توان اسب بخار دیزل.
3- تابلو کنترل نیمه اتوماتیک PLC نصب شده بر روی دستگاه.
4- متعلقات دستگاه به صورت نرمال : تانک سوخت روزانه ، لرزه گیر های بین دیزل ژنراتور و شاسی ، لرزه گیر های بین فونداسیون و شاسی ، ست کامل اگزوز ، ست کامل باطری ، شاسی فولادی و کلید قطع کن اتوماتیک قدرت.
1 - کاناپی SUPER SILENT :کاور و یا کاناپی دستگاه های دیزل ژنراتور از اساسی ترین تجهیزات جانبی دیک دیزل ژنراتور می باشد.کاناپی ها معمولا به ابعاد شاسی دستگاه طراحی و ساخته می شود، یک کاناپی استاندارد دستگاه دیزل ژنراتور نقش بسیار مهمی را در کاهش حجم صدای دستگاه ایفا می کند.در مناطق اداری ، مسکونی ، بیمارستانها ، فضای باز و .... جهت کاستن حجم صدای دستگاه می توان از دستگاه دیزل ژنراتور به همراه کاناپی استفاده کرد.از مزایای دیگر کاناپی میتوان علاوه بر کاهش حجم صدای دستگاه به یک محافظ فیزیکی دستگاه اشاره کرد.در پروژه هایی که دستگاه در مناطق کویری و پر گرد و غبار کار می کند ، کاناپی دستگاه دیزل ژنراتور می تواند محافظ فیزیکی دستگاه باشد و چه بسا طول عمر دستگاه را افزایش می دهد.همچنین جلوگیری میکند از دسترسی افراد متفرقه ، به اجزای داخل دستگاه.
2 - تریلر کشنده 4 چرخ :در مواردی که دستگاه دیزل ژنراتور باید در روز حداقل چند بار جابجا بشود از تریلرهای کشنده جهت جابجایی استفاده ی کنند.این تریلرها معمولا به ابعاد شاسی دستگاه طراحی و ساخته می شود.موارد استفاده از این تریلر ها ، در خطوط انتقال لوله می توان اشاره کرد که دستگاه دائم در حال جابجایی می باشد.این تریلرها دارای قلاب و یا گیره های می باشند که می تواند به ماشین متصل بشود و دستگاه در مسیر های خاکی حرکت کند.در صورت نیاز تانک سوخت 500 و یا 1000 لیتری ، بسته به میزان مصرف دیزل ژنراتور میتوان روی این تریلر ها طراحی و ساخت.
3- تابلو کنترل و کنترل پنل دیزل ژنراتور :یک دستگاه دیزل ژنراتور در چند حالت متفاوت کار می کند.
1 - کنترل نیمه اتوماتیک و یا دستی ، در این حالت دستگاه به صورت دستی و توسط اپراتور روشن می گردد و ورود برق به شبکه مستلزم حضور
اپراتور در زمان قطع برق می باشد.
2 - کنترل تمام اتوماتیک و یا Change Over که در این حالت به محض قطع برق تابلو به صورت اتوماتیک عمل میکند و دیزل ژنراتور را روشن می کند و حداکثر بین 7 الی 10 ثانیه برق را وارد مدار میکند و همچنین عملکرد معکوس را هم انجام میدهد به این معنی که وقتی برق شهر وصل شود ، تابلو به صورت خودکار دیزل ژنراتور را خاموش کرده و برق شهر وارد مدار میکند.
3 - تابلو کنترل پارالل و یا موازی که در این حالت در هنگامی که دو یا چند دستگاه دیزل ژنراتور در کنار هم بخواهند به صورت موازی کارکنند از این تابلو استفاده می شود ، این نوع تابلو بیشتر در دستگاه های قدرت بالا استفاده میشود. در این تابلو کنترل ها از کنترل پنل های DEEP SEA و یا COMAP اغلب استفاده می شود.
4 - تابلو کنترل سنکرون و یا همگاه جهت همزمان سازی برق دیزل با برق شهر و یا برق اصلی.
4 - مخازن سوخت با حجم بالا جهت مصارف ماهیانه :در بعضی از پروژه ها با توجه به اینکه مخزن سوخت روزانه جهت کارکرد دیزل ژنراتور کافی نمی باشد ، لذا از مخازن سوخت با حجم بزرگتری استفاده می کنند.این مخازن سوخت مستقیما به مخزن سوخت روزانه لوله کشی میشود و به محض پایین آمدن سطح سنج گازوئیل ، سوخت گازوئیل از مخزن بزرگتر به مخزن کوچکتر پمپ می شود.موارد این مخازن سوخت در هتل ها ، بانک ها و مکانهایی می باشد که دسترسی به سوخت گازوئیل کم باشد.این مخازن سوخت طبق آخرین استانداردهای اروپا طراحی و ساخته میشود.
5 - هیتر و یا گرمکن دستگاه :در مناطق سرد سیر که از دستگاه دیزل ژنراتور استفاده می شود ، استفاده از هیتر اکیداً توصیه می گردد.مزایای استفاده از هیتر به شرح ذیل می باشد :
1- عدم انجماد آب رادیاتور.
2- عدم انجماد گازوئیل.
3- استارت نرم دستگاه.
4- متعادل نگه داشتن دمای میعات دستگاه جهت بالا بردن راندمان دیزل ژنراتور.
5- عدم ایجاد مشکلات ناشی از استارت دستگاه در مواقع سرد.

فروم تاپ ایران...
ما را در سایت فروم تاپ ایران دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار for4 بازدید : 145 تاريخ : سه شنبه 31 فروردين 1395 ساعت: 14:39

ارسال‌ها: 6
تاریخ عضویت: ۳۱ فروردين ۱۳۹۵
اعتبار: 0 |
لایک کرده: 0
لایکیده شده: 0 در 0 موضوع
سال تولد:
محل تولد:
محل زندگی:
جنسیت:
شغل:
تاهل:
مدل گوشی :
تلفن همراه :
حالت من

فروم تاپ ایران...
ما را در سایت فروم تاپ ایران دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار for4 بازدید : 145 تاريخ : سه شنبه 31 فروردين 1395 ساعت: 14:39

چاپگرهای سه‌بعدی این روزها با قابلیت‌های فراوان عرضه می‌شوند، اما کارشناسان از ساخت محصول جدیدی موسوم به Objet Connex در این زمینه خبر داده‌اند که به گفته آن‌ها انعاف‌پذیرترین و باکیفیت‌ترین چاپگر سه‌بعدی جهان محسوب می‌شود.

به گزارش گروه اخبار خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، این چاپگر پیشرفته نه تنها می‌تواند انواع اجسام و اشیاء را با تمام جزئیاتشان به صورت سه‌بعدی چاپ کند، بلکه قادر است محصولات چاپ شده نهایی را با طیف گسترده‌ای از رنگ‌ها و مواد ارایه دهد.

بیشتر چاپگرهای سه‌بعدی که هم‌اکنون مورد استفاده قرار می‌گیرند تنها قابلیت کار کردن با یک نوع ماده را دارند که این ماده نیز غالبا نوعی پلاستیک موسوم به ABS است. اما چاپگر Connex قادر است در هر فرآیند چاپ از ۱۴ ماده مختلف استفاده کند. این مواد می‌توانند بیش از یک رنگ را شامل شوند تا در نهایت محصولی انعطاف‌پذیر، شفاف و لاستیکی‌شکل ساخته شود.

این چاپگر به کارشناسان امکان می‌دهد تا محصولاتی را که شامل مفاصل انعطاف‌پذیر می‌شوند تولید کنند و در عین حال بتوانند به سادگی محصولاتی که شفاف و انعاف‌پذیر از جمله ساختار سفت و سخت استخوان‌های اسکلتی بدن تولید شوند.

کارشناسان بر این باورند که Connex دنیای چاپگرهای سه‌بعدی را متحول کرده است و انبوهی از محصولاتی که تاکنون تولید آن‌ها به راحتی ممکن نبود، قرار است به زودی توسط این محصول تولید شوند.

منبع : پرینتر سه بعدی

فروم تاپ ایران...
ما را در سایت فروم تاپ ایران دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار for4 بازدید : 175 تاريخ : سه شنبه 31 فروردين 1395 ساعت: 9:12

فروردین:

امروز همراه با آغاز هفته چاش هایی در محل کار برای شما پیش می آید، اما با اعتمادی که به توانایی های حرفه ای خود دارید به راحتی می توانید اوضاع را تحت کنترل خودتان دربیاورید. حتی می توانید فرمالیته اداری که تا به حال مانع رسیدگی شما به اصل امور شده است را دور بزنید. همچنین امروز بالاخره از پس مانعی که چندین هفته است بر سر راه پیشرفت شما قرار گرفته است برخواهید آمد؛ نترسید و با قدرت تام پیش بروید شما قدرت و انرژی لازم برای انجام این کار را دارید. شادی ناشی از موفقیت های امروزتان را با عشقتان شریک شوید. حتی می توانید او را به یک شام خوب در رستوران مورد علاقه اش دعوت کنید.

اردیبهشت:

شمشیر و سپر خود را زمین بگذارید. زمین سرشار از زیبایی و انرژی های خوب است. عینک صورتی بزنید و دنیا را به همان زیبایی که هست، تماشا کنید. این حس ها شاید فقط یک بار در سال سراغ شما بیاید. بگذارید جریان عادی زندگی شما را با خودش ببرد. در زندگی غرق شوید. از امروز تا سه هفته دیگر با شریک عاطفی خود بهترین عشق را تجربه خواهید کرد. خودتان را دوست داشته باشید تا بتوانید شریکتان را هم به اندازه ای که شایسته اوست، بخواهید و دوست داشته باشید.

خرداد:

امروز برای شما هیچ حد وسطی وجود ندارد، همه چیز یا عالی پیش می رود یا افتضاح! بهتر است روی چیزهایی که خوب پیش می روند تمرکز کنید. برخی از تغییراتی که در حال حاضر دارند در زندگی شما پیش می آیند کاملا ناخودآگاه هستند و هیچ نوع آگاهی نسبت به آنها ندارید. اما این امری کاملا طبیعی است، چرا که بیشتر فرآیندهایی که در بدن ما رخ می دهند، مثل نفس کشیدن و رشد مو و غیره، نیز به صورت ناخودآگاه اتفاق می افتند. مدیتیشن می تواند در آگاه شدن نسبت به خودتان به شما کمک کند و شما را نسبت به تغییراتی که در اثر محیط اطراف در شما به وجود می آیند آگاه کند. خودتان را با دنیای اطرافتان هماهنگ کنید، به حرف های دیگران گوش بسپارید و از آنها درس بگیرید.

تیر:

شما هنگامی که در رأس هرکاری قرار داشته‌اید خوب درخشیده‌اید، اما امروز امور فرعی کاملاً برای شما در اولویت قرار دارند. شما امروز به جای اینکه وارد جهان بیرون بشوید، بیشتر مجذوب در خانه ماندن و سیر و سفر کردن با رویاهایتان شده‌اید. پس خلاقیت داشته باشید، حرکت کردن از یک مکان به مکان دیگر با یاری متافیزیک کار راحت‌تری است، به علاوه شما را فقط محدود به یک گزینه نخواهد کرد.

مرداد:

شاید احساس کنید زندگی مانند گذر کردن از بیابانی خشک است، اما امروز بالاخره به آب و آبادی خواهید رسید. از این فرصت به نحو احسن استفاده کنید. خواهید دید برخی از افرادی که طی چند هفته گذشته با آنها آشنا شده اید بسیار جالب تر از آنی هستند که در ابتدا فکر می کردید. شما می توانید آن ویژگی های شخصیتی که مانع از پیشرفتتان می شوند را عوض کنید، کافی است تصمیم بگیرید. امروز ممکن است عشقتان با یک غافلگیری خوشایند در منزل منتظرتان باشد. اگر او را خیلی خوب می شناسید و می دانید عمرا اهل چنین کارهایی نیست چرا شما برای غافلگیر و خوشحال کردن او پا پیش نمی گذارید؟

شهریور:

شما می‌خواهید کارها و فعالیت‌های تازه‌ای را ﺁغاز نمایید اما برای این کارها جرات و جسارت لازم را ندارید. بهتر است بدانید تمام افرادی که موفق شده‌اند ﺁنها نیز مثل شما روزی جرات شروع و استارت کارهای را نداشتند و با این که می‌دانستند در خلا هستند و از ﺁینده‌شان خبری نداشتند، اما این کارها را ﺁغاز کردند. صحبت‌هایی را که در قلب خود دارید و فقط مختص به شما می‌شوند زیرا این مسائل فوق العاده خصوصی هستند را نباید با اشخاص دیگر در میان بگذارید زیرا به ضرر شما تمام می‌شود.

مهر:

شما حتی اگر در مسافرت باشید برایتان سخت است مسئولیتهایی را که بر عهده تان نهاده شده را قبل از تمام کردن به حال خود رها کنید. شما ترجیح می دهید اول کارتان را تمام کنید و بعد استراحت کنید. اما امروز شاید نتوانید این کار را بکنید. برای اینکه خانواده و دوستانتان از شما انتظار دارند در گفتگوها و کارهای سطحی آنان شرکت کنید. مقاومت کردن بی فایده است؛ فقط باید در این جشن و شادی با آنها همراهی کنید و بعد به سر کار خود برگردید.

آبان:

یک صدا به شما می‌گوید که به دنبال آن چیزی که می‌خواهید بروید، ولی صدای دیگری می‌گوید که برای رسیدن آن منتظر بمانید. شما در موقعیت سختی از تصمیم گیری قرار دارید، اما قادرید از راهی که انتخاب کرده اید دفاع کنید. با این وجود،‌ شما هنوز نمی‌دانید که چه کاری درست است. به اضافه، ممکن است مهم نباشد،‌ به خاطر اینکه آخرین پاسخ شما احتمالا آخرین فرصت تان نخواهد بود. و مهم نیست که شما کدام یک را انتخاب کنید. پس، پایتان را از گلیمتان درازتر نکنید،‌ صبر کنید تا زمانیکه گرفتگی تان حل شود. فردا می‌بینید که انتخاب‌های دیگری هم برایتان پیش می‌آید.

آذر:

یکی از افرادی که با شما رابطه نزدیکی دارد امروز از دادن اطلاعات مهمی به شما امتناع می‌کند. شما می‌دانید که چیزی را از دست داده‌اید و تلاش می کنید حقیقت را بفهمید. متأسفانه خط مشی شما زیاد مناسب نیست، برای اینکه ممکن است در آینده موثر واقع نشود. باید ابتدا در مورد نیازهای خودتان را بشناسید تا شاید بتوانید بیشتر از آن چیزی که انتظار دارید اطلاعات به دست بیاورید.

دی:

امروز سیاره ی کلیدی شما یعنی مشتری باعث می شود که به ارزش خودتان پی ببرید و نسبت به کارهایی که می خواهید در آینده انجام دهید خوش بین باشید. اکنون زمان آن است که افکار مثبت تان را به واقعیت های دلپذیر تبدیل کنید. اما اول باید حقایق را بررسی کنید تا مبادا از واقعیت دور شوید. امروز سرشار از انرژی هستید، اما حواس تان باشد که غیرمنطقی عمل نکنید، زیرا ممکن است رویاهای تان شما را به جایی ببرند که هرگز هدف تان نبوده است.

بهمن:

امروز زمانی که مسائل خانوادگی باعث می‌شود در موقعیتی استرس‌زا قرار بگیرید قوه تشخیص شما می‌تواند مفید واقع شود. خوشبختانه شما حالا می‌توانید برای این مشکلی که مدتها باعث ناراحتی شما شده است راه حلی بیابید. اما زمانی که شما تشخیص دادید زمان با سرعت در حال گذر است و نباید برنامه‌های خود را به تعویق بیندازید، این بحرانها کمتر و کمتر می‌شوند.

اسفند:

خرج های غیرمنتظره ای مانند خرج تعمیرات خانه یا ماشین در راه هستند. این ممکن است شما را که برای به دست آوردن پولتان حسابی تلاش کرده اید ناراحت کند و مجبور شوید برخی از برنامه هایتان را به تعویق بیندازید. اما خودتان را زیاد ناراحت نکنید، باز هم می توانید پس انداز کنید. به این که به دوستانتان چقدر اجازه دخالت در کارهایتان را می دهید فکر کنید. اگر بدون مشورت با آنها هیچ تصمیمی نمی گیرید شاید وقت آن رسیده است که بدون اینکه آنها را ناراحت کنید کمی از قدرت و تأثیر گذاریشان روی زندگیتان بکاهید. متأهل ها خودشان را برای یک شب رمانتیک با همسرشان آماده کنند و مجردها هم یک برنامه تفریحی جالب همراه با دوستان ترتیب دهند.

فروم تاپ ایران...
ما را در سایت فروم تاپ ایران دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار for4 بازدید : 159 تاريخ : سه شنبه 31 فروردين 1395 ساعت: 9:12

فروردین:

آیا تصور می کنید با نادیده گرفتن مشکل می توانید آن را حل و فصل کنید! بدون شک مشکلی را که اکنون کنار بگذارید دوباره دو روز بعد سر باز می کند. پس همین امروز به آن رسیدگی و اگر ممکن است آنها را حل کنید. شهامت داشته باشید. سرتان را از زیر برف بیرون بیاورید و موقعیت ها را همان طور که واقعی هستند ببینید. این کار اصلا آسان نیست اما با کمی تمرین و صبر می توانید روی دیگر زندگی را نیز ببینید.

اردیبهشت:

اگر امروز شما نسبت به قبل بی حوصله تر شده‌اید نگرانی به خود راه ندهید، برای اینکه این موضوع وقتی که ماه به نشانه شما بازمی‌گردد نمونه بارزی است. نسبت به احساس‌هایتان آگاهی داشته باشید، با وجود این اینگونه به نظر می‌رسد که شما نسبت به آنچه که در پیرامونتان اتفاق می‌افتد بی‌اهمیت هستید. ممکن است قادر نباشید حوادث بیرونی را اصلاح کنید، اما مطمئناً بر روی عکس العمل‌های خودتان کنترل کافی دارید.

خرداد:

آیا تصور می کنید زندگی امروز کمی آشفته است و هیچ چیز سر جای خودش نیست! اما این فقط افکار شما است. اتفاقا انرژی های بسیار خوبی در هوا جاری است و می توانید از آنها برای بهبود اوضاع کاری خود استفاده کنید. امروز فقط کارهایی را انجام دهید که به شما شادی و لذت می دهند. یا به طور مثال، خانه خود را تمیز و مرتب کنید. به صورت کلی، امروز احساسات خوبی خواهید داشت و هر چه به انتهای روز نزدیک می‌شوید، بهتر نیز می شود. از این فرصت برای مهرورزی بیشتر به عشقتان بهره بگیرید.

تیر:

امروز برای شما این امکان وجود دارد که تمرکز کنید و جنبه‌های بسیار جدی را در روز معتدل کنید. حتی با علاقه اخیر شما برای خلاقیت، برایتان سخت است که از علائق ناپسند دوری کنید. فقط به یاد داشته باشید که برخی از افراد نسبت به شما و هر فرد دیگری که هدایای متفاوتی را به روی میز می‌گذارد پرشورتر هستند.

مرداد:

شما امروز خیلی کار دارید، اما دیگران از مسئولیتهایتان اطلاعی ندارند و نمی‌دانند باید وظایفتان را انجام دهید. کار کردن زیاد هیچ اشکالی ندارد، اما اجازه ندهید نیاز شما برای جلب توجه و دیده شدن مانع از سازندگی تان بشود! متعادل بودن همیشه ایده خوبی است. اگر شما تا موقعی که کاملا کارهایتان را تمام نکرده اید سکوت اختیار نکرده و حرف بزنید، مورد توجه واقع شدن و بازخوردهای مثبت بهتان کمک می‌کند.

شهریور:

عقاید بزرگی که طی این چند هفته گذشته داشته‌اید، امروز واقعی‌تر می‌شوند. این مثل برنامه‌ای می‌ماند که فکر می‌کردید در آینده‌ای دور تحقق پیدا می‌کند اما الان به نزدیکتر شده اید . اما اینکه شما به دنبال ایجاد هیجان در زندگی اتان هستید دلیل بر رسیدن شما به اهدافتان نیست. هنوز خیلی کار دارید تا به آرزوهایتان پی ببرید بنابراین وقت را تلف نکنید تا بتوانید به زودی موفقیت خود را جشن بگیرید.

مهر:

حتی اگر شما از زندگی روزمره تان راضی هم هستید، با فکر کردن و تمرکزکردن توانایی بهتر شدن را هم دارید. به جای اینکه بی هدف رویاپردازی کنید، در حالیکه با احتیاط افکارتان را به مسیری می‌کشانید که تصاویر مثبتی را در ذهتان می‌پروراند، آنها را تحت کنترل خود درآورید. شما همانگونه هستید که خودتان فکر می‌کردید، بنابراین با تغییر دادن تصویرهایی که نگرش شما را می‌سازند، روزهای بهتری داشته باشید.

آبان:

روزی عجیب اما فوق العاده در پیش دارید. پس از این که کار روزمره تان به پایان برسد دلتان می خواهد امروز را با یک نوشته، عکس و یا نقاشی جاودانه کنید. نتایج تغییراتی که اخیرا در درونتان به وجود آمده اند شروع به نشان دادن خود کرده اند و شما به دنبال راهی برای بیان کردن آنها می گردید، تغییراتی که شاید پیدا کردن کلمات کافی برای بیان آنها سخت باشد. ممکن است برنامه یک شب دو نفره همراه با عشقتان را داشته باشید، اما مهمان های نا خوانده و یا مسائل دیگر خانوادگی این اجازه را به شما نخواهند داد. ناراحت نشوید، فردا هم روز خداست.

آذر:

شما روز پیچیده ای را پیش رو دارید و دیگران این موضوع را متوجه نمی‌شوند. چراکه شما موضوعی را پیش خود مخفی نگه داشته‌اید که فاش کردنش برایتان بهتر است. ترس شما از متهم شدن شاید مهم ترین فاکتوری باشد که به خاطرش سکوت اختیار کرده اید. به جای اینکه این موضوع را پیش خود تجزیه و تحلیل کنید و کارهای خود را توجیه کنید، فقط حقیقت را فاش کنید. شما می‌توانید با رفتار منطقی خود افراد دیگر را شگفت زده کنید، اما مطمئنا فشاری که روی شما است از این به بعد بیشتر خواهد شد.

دی:

دیگران معمولاً وقتی نیاز به دانستن حقیقت دارند به شما تکیه می کنند، اما امروز ممکن است جای شما و آن ها عوض شود. به نظر می رسد که می خواهید خیلی سریع وارد عمل شوید، زیرا فرصت غیرمنتظره ای که پیش آمده وسوسه ی تان می کند. حواس تان را جمع کنید و قبل از این که به هر فرصتی پاسخ مثبت دهید همه ی حقایق را بررسی کنید. حتی اگر فکر می کنید که خودتان به تنهایی از پس این انتخاب برمی آیید، اما باز هم به شما توصیه می شود که از یک دوست صمیمی یا عضوی از خانواده ی تان مشورت بگیرید. خوشبختانه، به اندازه ی کافی زمان دارید که شرایط کنونی را با دیگران به بحث بگذارید.

بهمن:

حالا که ماه دوباره به برج سنبله بازگشته است، احساسات شما زیاد با منطقتان جور در نمی‌آیند. سعی کنید که مسائلی را که باعث ناراحتی‌تان می‌شود را حل کنید، برای اینکه شما مجبورید هم عقلتان را در نظر بگیرید و هم احساساتتان را، حتی وقتی که آنها در دو مسیر متفاوت قرار دارند. وقتی که در روزهای بعد نتایج کارهای شما شفاف‌تر شدند، مسئولیتتان سبک‌تر خواهد شد.

اسفند:

امروز پیش از اینکه کاری را از نو آغاز کنید به همه جوانب آن درست فکر کنید. خوش بین باشید و مطمئن باشید همه کارهای امروز شما نتیجه بسیار خوبی خواهند داشت. لبخند بزنید و بدانید عصبانتیت شما را از برنامه هایتان دور خواهد کرد. احساسات منفی را از خود دور کنید و هرکسی به شما بدی کرده یا موجب ناراحتیتان شده است را ببخشید و فراموش کنید. به این ترتیب، بار زیادی از روی ذهنتان برداشته می شود و با خلاقیت بیشتر کار و مهربانی بیشتر، رفتار خواهید کرد.

فروم تاپ ایران...
ما را در سایت فروم تاپ ایران دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار for4 بازدید : 153 تاريخ : سه شنبه 31 فروردين 1395 ساعت: 9:12

فروردین:

اگر شما کارتان را زمانیکه باید ؛ انجام داده اید حالا وقت آن است که تفریح کنید؛ ممکن است دیگران به شما حسادت کنند به خاطر اینکه آنها هنوز کارهای ناتمامی‌دارند که وقتی برای تفریح و بازی برایشان نمی‌گذارد. با این حال شما زیاد سرحال نیستید و امروز می‌توانید کاری را که قبلا باید به اتمام می‌رساندید را انجام دهید. بیشتر از توان تان مسئولیت قبول نکنید؛ بهتر است تا جاییکه می‌توانید به خودتان خوش بگذرانید.

اردیبهشت:

امروز احساسات و حس تلاش شما زیاد هستند. هیجان دوستی و کارهای عجیب هم در خون شما است. امروز می توانید با یک رفتار متعادل و تلاش زیاد، خودتان را حسابی در دل اطرافیان جا کنید. احتمالا کودک درون شما رها خواهد بود و اختیار کارهایتان را به دست می گیرد و اتفاقا فرصت های بسیار خوبی هم برایتان رقم خواهد زد. امروز می توانید مدیریت کارها یا برنامه ریزی های خانوادگی را به عهده بگیرید.

خرداد:

دیده شدن خلاقیت و توانایی هایتان توسط کسی که می تواند در پیشرفتتان به شما کمک کند باعث شادی بسیار شما خواهد شد. هرچقدر تأثیر بیشتری بتوانید روی این فرد بگذارید زندگیتان به همان نسبت بهتر خواهد شد. در مورد مذاکرات اقتصادی خیلی کوتاه نیایید، اما انعطاف پذیر هم باشید. اهمیت رسیدگی به خودتان را فراموش نکنید و حتما برنامه رسیدن به خود و پختن غذاهای خانگی برای خودتان را در نظر داشته باشید. در بهترین زمان ممکن برای شروع های تازه و همچنین تقویت روابط خانوادگی به سر می برید. گاهی لازم است در خانه بمانید و هیچ کاری نکنید و تنها از بودن در کنار همسرتان لذت ببرید و به زندگی خصوصیتان برسید.

تیر:

شما دلتان می‌خواهد همه چیز کند تر پیش برود، و قبل از شروع کردن یک کار جدید کار دیگر را تمام کنید. متاسفانه شرایط جدید شاید انقدر موافق نباشد و شاید مجبور شوید قبل از به دست اوردن آمادگی لازم پروژه بعدی را شروع کنید. شما نمی‌توانید آنچه را که باید بر پایه اعتقادات‌تان انجام دهید را پیش داروی کنید. معوق گذاشتن داوری عاقلانه است، اما لازم است که حداقل حدس و گمان بزنید. اگر خودتان انتخاب کنید، می‌توانید تا هفته بعد روشهای قدیمی‌خود را برگردانید.

مرداد:

شما در این روزها از بیکاری و یا شاید کم کاری که انجام می‌دادید رها شده اید و به شدت سخت کوش و فعال شده اید به همین دلیل خداوند نیز شما را یاری می‌کند و در مقام اجتماعی تان به شدت پیش رفت خواهید کرد و بیش از پیش سرتان شلوغ خواهد شد.خوشبختانه به دلیل روحیه بالا و انعطاف پذیری که دارید حتی اگر در محیط کار برایتان مشکلی پیش اید به سادگی مشکلات را کنار می‌گذارید و از پس انها بر می‌اید.

شهریور:

اگر امروز تعطیل نیستید اجازه ندهید در محل کار جر و بحث ها از کنترل خارج شوند. یک نفر که به شما حسادت می کند سعی دارد شما را مجبور به عکس العمل نشان دادن بکند، این کار برای شما اصلا خوب نخواهد بود، آگاه باشید و اجازه ندهید آنها به مقصود خود برسند. امروز بهترین کاری که می توانید انجام دهید این است که وقتتان را همراه با خانواده و دوستان بگذرانید. یک مهمانی ناگهانی راه بیندازید و یا همراه با اعضای خانواده به پیک نیک بروید. از این ایده خوشتان نیامد؟ پس همراه با عشقتان در خانه بمانید، یک شام جدید که تا به حال نخورده اید را با همکاری همدیگر بپزید و یک شب رمانتیک را باهم بگذرانید.

مهر:

امروز حس و حال خوبی دارید و دیگران دوست دارند با شما درددل کنند. شانه ای برای گریستن آنها باشید. سنگ صبور باشید و دست یاری به طرف افرادی که نیازمند هستند، دراز کنید. اگر مساله ای ناراحتتان می کند، به جای تدافعی رفتار کردن، نفس عمیق بکشید. آب بنوشید و آرام باشید. امروز بهتر است شنونده باشید. امروز یکی از دوستان بیش از همیشه به شما و کمک شما نیاز دارد او را ناامید نکنید.

آبان:

اگرچه عقل و احساس شما امروز هر کدام شما را به مسیرهای متفاوتی می‌کشانند، شما باید بتوانید تصمیمی کلی بگیرید و به هر دو جنبه توجه داشته باشید. الان نیازی نیست که تواناهایتان را نشان دهید یا تفکرات و احساسهایتان را انکار کنید. مادامیکه شما با طبیعت دوگانه خود احساس راحتی می‌کنید، بنابراین دیگران فقط مجبور خواهند بود که با آن سازگاری پیدا کنند.امروز به نظر می رسد که احساسات شما بر عملکردتان تأثیر گذاشته اند و از این نکته باخبرید. مشکل این جاست که احساسات شما با وزش نسیمی تغییر می کنند و نمی گذارند بر کارتان متمرکز شوید. به هر حال این وضعیت ادامه خواهد داشت، پس باید راه چاره ای پیدا کنید تا آرامش خود را بازیابید. برای این که از این آشفتگی ها رها شوید فقط سراغ کارهایی بروید که مطمئن اید تمام شان می کنید. سعی کنید اهداف تان را کمی محدودتر کنید تا فرصت پرداختن به روح تان را هم داشته باشید.

آذر:

امروز ممکن است آن قدر به نتیجه ی کاری که انجام می دهید اطمینان داشته باشید که بخش مهمی از اطلاعات را نادیده بگیرید. اگرچه همه چیز خوب و مثبت به نظر می رسد، اما نباید از این که چیزی را زیر سوال ببرید وحشت داشته باشید، زیرا همین کنجکاوی ها می توانند نقاط ضعف را آشکار کنند. امروز ممکن است خیال یک ماجرای عاشقانه به سرتان بزند، اما باید با احتیاط با آن روبرو شوید و قبل از هر چیزی همه ی جزییات را به خوبی در نظر بگیرید. خیلی خوب است که به قضیه مثبت نگاه می کنید، اما یادتان باشد که اگر همه ی جوانب را بررسی نکنید و ناپخته وارد عمل شوید، چیزی عایدتان نخواهد شد.

دی:

امروز ماه در نشانه شما حاکی از این است که شما یک گفتگوی احساسی خواهید داشت، اما شما به جای اینکه این گفتگو را ملایم‌تر کنید به آتش آن دامن می‌زنید. اکنون آروزهای شما خیلی مشتاقانه هستند و برای شما سخت است که تصویر روشنی از آنچه که نمی‌دانید واقعی هست یا نه تجسم کنید. شما اول باید از دیگران درخواست کمک کنید و بعد سعی کنید نیازهایتان را از خواسته‌هایتان مجزا کنید.

بهمن:

اگر اهل کارهای هنری و یا پروژه های خلاقانه و کاردستی هستید فرصتی عالی برای انجام این کار دارید، هم ذهنتان سرشار از ایده های جدید است و هم یک روز تعطیل همیشه وقتی خوب برای انجام کارهای مورد علاقه تان می تواند باشد. با وقت گذراندن با دوستان قدیمی هم لذت ببرید و هم اوضاع ماهی که پشت سر گذاشته اید را مورد صحبت قرار دهید، خودتان هم از آنچه ماه گذشته اتفاق افتاده است متعجب خواهید شد! امروز احساسات عاشقانه تان در اوج است، یک شام رمانتیک دونفره در منزل و یک میز شیک که با نور شمع روشن شده است را تصور کنید، مطمئنا سایر جزئیات را خودتان به خوبی برنامه ریزی خواهید کرد.

اسفند:

شما می‌خواهید افراد دیگر دقیقا بفهمند که شما چه احساسی دارید، اما نمی‌خواهید خیلی خودتان راگرفتار کرده و همه چیز را برای آنها شرح دهید. البته این ضرب المثل را به یاد داشته باشید که دو صد گفته چون نیم کردار نیست. البته اگر شما بدون اینکه هیچ حرفی بزنید شروع به کار کنید، باور اینکه هرکس خودش می‌تواند بفهمد که چه اتفاقاتی در جریان وقوع است اشتباه است. فقط فراموش نکنید اینکه شما انتخاب کرده اید ضعف‌های خود را پنهان کنید، گناه آنها نیست. اگر خودتان درخواست کمک نکنید هیچ کس نمی‌تواند نجات‌تان بدهد.

فروم تاپ ایران...
ما را در سایت فروم تاپ ایران دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار for4 بازدید : 191 تاريخ : دوشنبه 30 فروردين 1395 ساعت: 19:55

در بیشتر موارد از موتور تکفاز برای سیستم در باز کن استفاده خواهد شد . با توجه به چپ و راست رفتن مدام درب اتوماتیک از دو سیم پیچ در موتور تکفاز استفاده می شود که با قرار دادن یک خازن به طور سری با هر یک از سیم پیچ ها جهت حرکت موتور را می توان تغییر داد . در اکثر مواقع از موتورها سیم خارج شده که دو تا از سیم ها به دو سر خازن و یکی به عنوان ارتا و دیگری به عنوان سیم مشترک قرارا خواهد گرفت که تمامی سیم ها به ترمینال های انتهای مدار وصل می شود . توان های 50 و 1000 وات با توجه به درهای مختلف از نظر وزن و اندازه مورد استفاده است.همچنین درهای دو لنگه از دو موتور و در بقیه موارد از تک موتور استفاده می شود.



اما موردی که باید به آن توجه کرد اینکه کارکرد پشت سر هم و مداوم موتور باعث آسیب دیدن و داغ شدن موتور خواهد شد .پس از باز و بسته شدن مداوم بدون وقفه جلوگیری کنیم. در جاهایی که نیاز به نیروی بیشتری برای باز و بسته باشد از گیربکس یا همان جعبه دنده استفاده می شود که نحوه انتقال این نیرو برای درب های متفاوت دارای روش های گوناگون است از جمله در درب های ریلی یا همان کشویی از یک چرخ دنده که محور محرک مکانیکی که دارای دنده های شانه ای که زیر درب نصب شده برای انتقال نیرو از گیربکس استفاده می شود .

در درب اتوماتیک سکشنال و تکه ای که به صورت عمودی باز و بسته می شود این نیرو از گیربکس توسط تسمه یا زنجیر منتقل می شود ، در بعضی مدل های دربهای دو یا تک لنگه ، سیستم گیربکس آن از یک مهره و پیچ حلزونی که به هم متصل شده اند با چرخش پیچ و حرکت مهره در باز و بسته می شود اما در مواردی که برق قطع می شود یا در هنگام تنظیم در موقع نصب ، برای آنکه بتوانیم در را به صورت دستی باز یا بسته کنیم محور گیربکس باید آزاد شود . پس در دربهای تک یا دو لنگه درب ها به وسیله بازوهایی که تعبیه شده باز و بسته می شود .

آزاد کردن گیربکس توسط آچار آلن که روی موتور گیربکس تعبیه شده چرخانده می شود . اما در سیستم درب اتوماتیک کرکره ای این کار توسط سیم بکسل و درب های یک یا چند تکه به وسیله ریسمان آویزان انجام می شود. اما برای سیستم درب کشویی این کار بوسیله باز کردن درب کوچک روی سیستم اصلی توسط یک سوئیچ انجام می شود.

فروم تاپ ایران...
ما را در سایت فروم تاپ ایران دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار for4 بازدید : 142 تاريخ : دوشنبه 30 فروردين 1395 ساعت: 19:55

چاپگرهای سه‌بعدی این روزها با قابلیت‌های فراوان عرضه می‌شوند، اما کارشناسان از ساخت محصول جدیدی موسوم به Objet Connex در این زمینه خبر داده‌اند که به گفته آن‌ها انعاف‌پذیرترین و باکیفیت‌ترین چاپگر سه‌بعدی جهان محسوب می‌شود.

به گزارش گروه اخبار خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، این چاپگر پیشرفته نه تنها می‌تواند انواع اجسام و اشیاء را با تمام جزئیاتشان به صورت سه‌بعدی چاپ کند، بلکه قادر است محصولات چاپ شده نهایی را با طیف گسترده‌ای از رنگ‌ها و مواد ارایه دهد.

بیشتر چاپگرهای سه‌بعدی که هم‌اکنون مورد استفاده قرار می‌گیرند تنها قابلیت کار کردن با یک نوع ماده را دارند که این ماده نیز غالبا نوعی پلاستیک موسوم به ABS است. اما چاپگر Connex قادر است در هر فرآیند چاپ از ۱۴ ماده مختلف استفاده کند. این مواد می‌توانند بیش از یک رنگ را شامل شوند تا در نهایت محصولی انعطاف‌پذیر، شفاف و لاستیکی‌شکل ساخته شود.

این چاپگر به کارشناسان امکان می‌دهد تا محصولاتی را که شامل مفاصل انعطاف‌پذیر می‌شوند تولید کنند و در عین حال بتوانند به سادگی محصولاتی که شفاف و انعاف‌پذیر از جمله ساختار سفت و سخت استخوان‌های اسکلتی بدن تولید شوند.

کارشناسان بر این باورند که Connex دنیای چاپگرهای سه‌بعدی را متحول کرده است و انبوهی از محصولاتی که تاکنون تولید آن‌ها به راحتی ممکن نبود، قرار است به زودی توسط این محصول تولید شوند.

منبع : پرینتر سه بعدی

فروم تاپ ایران...
ما را در سایت فروم تاپ ایران دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار for4 بازدید : 160 تاريخ : دوشنبه 30 فروردين 1395 ساعت: 19:55

چشم اندازچگونگی سازمان در آینده را تعریف می‌کند. چشم انداز یک افق دراز مدت است که گاهی جهانی را که سازمان در آینده در آن فعالیت می‌کند توصیف می‌کند. برای مثال، نیکوکاری که به فقیری کمک می‌کند ممکن است بیانیه چشم اندازی داشته باشد که می‌گوید: «یک جهان بدون فقر». یک بیانیه چشم انداز آیندهٔ سازمان را به صورت خلاصه بیان می‌کند. این بیانیه بر روی آینده متمرکز می‌شود.

ماموریت هدف بنیادی یک سازمان را بیان می‌کند، توضیح می‌دهد چرا سازمان وجود دارد و برای رسیدن به چشم انداز چه کاری انجام می‌دهد.
گاهی مأموریت برای نمایش تصویر سازمان در آینده به کار می‌رود. یک بیانیه مأموریت گاهی جزییات کارهای را که انجام داده در اختیار می‌گذارد و به سؤال “چه کاری انجام می‌دهیم؟” پاسخ می‌دهد. برای مثال ممکن است نیکوکار “کار آموزی برای بیکار و بی خانمان” را فراهم سازد. یک بیانیه مأموریت مشتری و فرایندهای مهم را تعریف می‌کند. این بیانیه سطح کارایی مطلوب را به آگاهی شما می‌رساند و معیار تصمیم گیری صریح را مهیا می‌سازد.

کدام یک اول می‌آیند؟ بیانیه مأموریت یا بیانیه چشم انداز؟ بستگی دارد. اگر شما یک کسب و کار تازه یا طرح یا برنامهٔ جدید برای خدمات جاری خود داشته باشید، آنگاه چشم انداز، مأموریت و باقی برنامه‌های استراتژیک را هدایت خواهد کرد. اگر شما یک کسب و کار تأسیس شده دارید در حالیکه مأموریت ایجاد شده، آنگاه مأموریت، چشم انداز و باقی برنامه‌های استراتژیک را هدایت می‌کند. در هر صورت شما نیازمند دانستن اهداف بنیادی خود یعنی -ماموریت، موقعیت کنونی شما از نظر منابع درونی و قابلیت‌ها (تعداد نفرات و/یا نقاط ضعف) و شرایط بیرونی (فرصت‌ها و/یا تهدیدها)، و اینکه به کجا می‌خواهید بروید – و چشم انداز آینده هستید. این مهم است که شما پایان و نتیجه مطلوب را از ابتدا در نظر بگیرید.

مروری بر فرایند برنامه ریزی استراتژیک

تدوین «برنامه‌ریزی استراتژیک» یک فرایند است. برای آنکه سازمان بداند به کجا خواهد رفت باید بداند اکنون دقیقاً کجا قرار گرفته است. پس از آن باید آنچه می‌خواهد باشد را به درستی تعریف کرده و چگونگی رسیدن به آن جایگاه را مشخص کند. مستندات حاصل از این فرایند برنامه استراتژیک سازمان است. این برنامه‌ تلاشی منظم و سازمان‌یافته جهت اتخاذ تصمیم‌ها و مبادرت به اقدامات بنیادی است که به موجب آن، اینکه یک سازمان (یا هر موجودیت دیگر) چیست، چه می‌کند و چرا اموری را انجام می‌دهد مشخص خواهد شد (السن و ایدی، ۱۹۸۲). در متون مختلف، از این نوع برنامه‌ریزی با عناوین: برنامه‌ریزی جامع، استراتژیک و راهبردی یاد می‌شود. اساساً هر نظام برنامه‌ریزی استراتژیک باید به این «چهار پرسش اساسی» پاسخ دهد (لورنچ، ۱۹۸۰).

- به کجا می‌رویم؟ (فلسفه وجودی)

- چگونه می‌خواهیم به مقصد برسیم؟ (استراتژیها)

- امکانات ما برای اقدام چیست؟ (بودجه)

- چگونه آگاه می‌شویم که در مسیر درست حرکت کنیم؟ (کنترل)

9 مرحله برنامه‌ریزی استراتژیک

تعیین و تدوین اهداف آینده سازمان: این مرحله، به عنوان مهمترین مرحله معرفی شده است. وظیفه تعیین و تدوین اهداف آینده به عهده مقامات سطوح بالای سازمان و به معنی درک و تشخیص صحیح مأموریت و مقاصد سازمان است. ارزش‌ها و انتظارات جامعه از سازمان و امکانات و منابع سازمان، در تعیین اهداف اهمیت دارد.
شناخت اهداف و استراتژی‌های موجود سازمان: منظور بررسی اهداف و مأموریت‌های فعلی سازمان و تعیین وجوه افتراق و اختلاف آنها با هدف‌های تعیین شده است.
تجزیه و تحلیل شرایط محیطی: در این مرحله باید از عوامل اقتصادی، سیاسی، فرهنگی، فنی و اقلیمی‌مؤثر بر سازمان و اهداف آن آگاهی کامل داشت. بدین منظور به سنجش تغییرات عوامل محیطی و آثار آن بر سازمان و همچنین شناسایی و تحلیل تهدیدها و فرصت‌های محیط خارجی بر سازمان پرداخته می‌شود. برایسون (۱۹۸۸) معتقد است، عوامل محیطی (بیرونی)، عواملی هستند که سازمان کنترلی بر آنها ندارد. فرصت‌ها و تهدیدها را می‌توان از طریق نظارت بر روندها و عوامل سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، تکنولوژیکی و … موجود در محیط شناسایی نمود. واژه الگو:PEST: Political, Economical, Social, Technological سرنام مناسبی برای این عوامل و روندهاست. علاوه بر این عوامل، توجه به گروه‌های ذی‌علاقه از جمله ارباب رجوع‌ها، مشتریان، مالیات دهندگان، رقبا و همکاران نیز ضروری است.
تجزیه و تحلیل منابع و امکانات سازمان: در این مرحله برنامه ریزان تلاش می‌کنند امکانات سازمان از جهت منابع کلیدی و استراتژیک را ارزیابی کنند و همچنین شمایی کلی از امکانات سازمان برای تحقق اهداف آینده به دست آورند. شناسایی ضعف‌ها و نارسایی‌های داخلی سازمان نیز در این مرحله صورت می‌گیرد. بررسی و ارزیابی محیط داخلی با توجه به منابع (دروندادها)، استراتژیهای جاری سازمان (فرایندها) و عملکردها (بروندادها) باید صورت پذیرد.
شناخت وضع موجود سازمان: این مرحله، حاصل اطلاعات جمع‌آوری شده در سه مرحله پیش، یعنی: به دست آوردن تصویر کاملی از اهداف موجود، منابع موجود، شرایط محیطی سازمان و آثار آنها بر یکدیگر می‌باشد.
تعیین تغییرات مورد لزوم در استراتژیها: تعیین فاصله میان اهداف و استراتژیهای آینده و پیش بینی ضرورت انجام تغییرات و اقدام‌های لازم
تصمیم گیری در مورد استراتژی مطلوب: در این مرحله در ابتدا استراتژی‌های ممکن تعیین می‌شود. سپس به ارزیابی هر یک از این استراتژی‌ها پرداخته می‌شود و در نهایت استراتژی اصلح از میان استراتژی‌های یافت شده انتخاب می‌شود.
اجرای استراتژی مطلوب: اجرای استراتژی تعیین شده و عملاً به محک آزمون نهادن آن استراتژی
کنترل و سنجش استراتژی جدید در عمل: انجام و اعمال کنترل‌های لازم در مورد اجرای درست استراتژی و تحقق اهدافی که استراتژی برای نیل به آنها طراحی شده و ارائه اطلاعات لازم در این مورد توسط بخش‌های مختلف به برنامه‌ریزان.

اساساً فرایند مدیریت استراتژیک را می‌توان شامل «سه مرحله» ذیل دانست:

تدوین استراتژی‌ها: تعیین مأموریت سازمان، شناسایی فرصت‌ها و تهدیدهای محیط خارجی، شناسایی نقاط قوت و ضعف داخلی سازمان، تعیین هدف‌های بلندمدت، در نظر گرفتن استراتژی‌های گوناگون و انتخاب استراتژی‌های خاص جهت ادامه فعالیت؛
اجرای استراتژی‌ها: تعیین هدف‌های سالانه در سازمان، تعیین سیاست‌ها، ایجاد انگیزه در کارکنان و تخصیص منابع برای اجرای استراتژی‌های تدوین شده
ارزیابی استراتژی‌ها
همچنین، راهبردها و استراتژی‌های سازمان باید بر مبنای «شناخت کافی» از موارد ذیل تدوین و اجرا شوند:

رسالت و مقصود سازمان
هدف‌های خرد و کلان سازمان
ارزش‌های محوری و فرهنگ سازمان
نقاط قوت و ضعف داخلی سازمان
فرصت‌ها و تهدیدهای محیطی سازمان

منبع : ایزو

فروم تاپ ایران...
ما را در سایت فروم تاپ ایران دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار for4 بازدید : 137 تاريخ : يکشنبه 29 فروردين 1395 ساعت: 20:19

سیستم کنترل دسترسی ، سیستمی می باشد که جایگزین قفل و کلید مکانیکی شده است و به صورت الکترونیکی دسترسی افراد به قسمتهای مختلف را با یکی از روشهای رمز ، کارت RFID ، اثرانگشت و یا تشخیص چهره کنترل می نماید.

از سیستمهای کنترل دسترسی Access Control به منظور بالا بردن ضریب امنیت و کنترل دسترسی افراد در شرکتها ، سازمانها ، فروشگاه ها و اماکن خاص استفاده می گردد. این سیستمها می توانند با استفاده از رمز ، کارت RFID ، اثرانگشت و یا تشخیص چهره سطح دسترسی افراد به بخشهای خاص را کنترل نمایند. بعضی از این سیستمها می توانند محدودیتهایی مانند دسترسی درساعات خاصی از روز ، دسترسی در روزهای خاص ، ترکیب دسترسی و .. را اعمال نمایند. ادامه مطلب

دربازکن CF2500:

این دربازکن از انواع دربازکن های کارتی و رمزی می باشد.

دربازکن CF5000:

این دربازکن از جدیدترین و پیشرفته ترین تکنولوژی روز دنیا برخوردار است که علاوه بر 2 دوربین تشخیص چهره و سنسور اثر انگشت قوی از کارتخوان بدون تماس نیز برخوردار است که می توان برای افراد از هر کدام به دلخواه استفاده کرد .

دربازکن CF380:

این دستگاه دربازکن دارای نمایشگربوده و همچنین امکانات ویژه مربوط به کنترل تردد و زمانبندی اینکه چه کسانی در چه زمانی امکان باز کردن در را دارند دارا می باشد. این دستگاه اثر انگشت را با سرعت بالا تشخیص داده و با پیغام فارسی ثبت تردد را علان می کند و عکس پرسنل را که در حافظه خود ذخیره دارد، بر روی نمایشگر رنگی که دارای کیفیتی بالاست، نشان می دهد . و همزمان یک عکس هم از شخص می گیرد. نصب آن آسان، پشتیبانی آن راحت و کارایی آن فوق العاده بوده و این دستگاه با توجه به امکانات متنوع و کارامد آن، جهت سازمانها و شرکتها اکیدا پیشنهاد می گردد از دیگر امکانات آن امکان ثبت حضور و غیاب نیز وجود دارد

گیت کنترل تردد:

استفاده کردن از گیت کنترل تردد موجب کنترل صحیح و دقیق رفت و آمدهای کارکنان یا ارباب رجوع در سازمانها بزرگ و کوچک می شود. گیت های کنترل تردد کاربری های متفاوت با توجه به نیاز سازمان را دارا می باشند. همچنین این گیت ها قابلیت اتصال به دستگاههای مختلف کارتی، اثر انگشتی و تشخیص چهره و هر دستگاه دیگری که قابلیت باز کردن گیت را داشته باشد، را دارا هستند.

می توان گیت ها را به نرم افزارهای مختلف متصل نمود.مانند نرم افزار حضور و غیاب، باشگاهی، کنترل مراجعین و .... این امکان موجب می شود که بتوان صلاحیت ورود شخص درخواست کننده را از بانک اطلاعاتی بررسی نمود و پاسخ مناسب به کاربر داده شود.

گیت کنترل تردد

ویژگیها:

ولتاژ ورودی 220 ولت
ولتاژ خروجی 12 و 24 ولت
دمای محیط عملیاتی 15- تا 60+ درجه سانتیگراد
رطوبت مجاز محیط عملیاتی کمتر از 90 درصد
حداکثر پهنای ورودی 70 سانتی‌متر
سرعت تردد در دقیقه 40 تا 50 نفر در دقیقه
پورت ارتباطی RS232, RS485,RJ45
جنس بدنه استیل 2 میلی‌متری
آزاد کردن اتوماتیک اهرم ها در زمان قطع برق
اتصال به سیستم حضور و غیاب
اتصال به سیستم باشگاهی
امکان استفاده دوطرفه

منبع : دستگاه حضور و غیاب

فروم تاپ ایران...
ما را در سایت فروم تاپ ایران دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار for4 بازدید : 147 تاريخ : يکشنبه 29 فروردين 1395 ساعت: 20:19

تاکنون مطالعات بسیار زیادی در خصوص ارگونومی در طراحی صندلی به انجام رسیده و در ارتباط با صندلی نیز استانداردهای معرفی شده است. برای نمونه می توان به این موارد اشاره نمود: استاندارد های BS با شماره های 1335,1729,21015,2588.2830,13761,57493.5799,1729,3044,4875,12529,1272 که در آن ها نکات فنی در خصوص صندلی های مختلف با کاربری های متفاوت درج شده است. استانداردهای ISO با شماره های 7250-1-2008,7250-2-2010 که به داده های ابعادی مرتبط با طراحی ایستگاه های کاری پرداخته است و یا استاندارد اروپای مبلمان اداری با شماره EN 1335 ، همچنین استاندارد ژاپنی صندلی اداری با شماره 1011:1994 نمونه های دیگر هستند. از استاندردهایی که در موسسه تحقیقات صنعتی کشور مورد استفاده قرار گرفته نیز می توان به استاندارد 9697 و 9698 که به ترتیب به صندلی های آموزشی و همچنین مبلمان اداری مربوط می باشد اشاره کرد. به هر روی وجود چنین استانداردهایی هر چند که کمک شایانی به طراحی صندلی می کند اما کافی نیستند ؛ از دید نویسنده عدم کفایت این استانداردها و این که چرا با وجود این استانداردهای هنوز هم مشکلات زیادی در صندلی ها وجود دارد ریشه در دلایل متعددی دارد از جمله موارد ذیل:
- به دلیل تنوع مشاغل و اختلافات ابعادی، بخش عمده ای از اعداد مندرج در استانداردها به گستره ای از اعداد اشاره دارند، از این روی چنانچه موضوع طراحی صندلی غیرقابل تنظیم مطرح باشد، می بایست به نوعی برحسب نیاز، معیارسازی اختصاصی به انجام برسد.
- به دلیل اختلافات آنتروپومتریکی بین حوزه های مطالعاتی ابعادی مندرج در استانداردهای بین امللی و داده های ابعادی بدن ایرانیان، استفاده ی مستقیم از استانداردهای مبتنی بر داده های یاد شده ،شرایط شایسته ای را برای کشور رقم نمی زند از این روی اطلاعات مندرج در این استانداردها باید به نوعی براساس داده های ابعادی بدن ایرانیان بازسازی شود.
- به دلیل این که احساس راحتی در وضعیت های نشسته، به نوع فعالیت افراد و شرح شغل وابسته است، می بایست براساس آنالیز ارگونومیک شغلی، نحوه استفاده از استانداردها، تعریفی بر اساس کاربری به خود بگیرد و برحسب نیاز بازنگری شود.
- به دلیل این که احساس راحتی در وضعیت های نشسته، فرایندی ذهنی نیز محسوب می شود، نمی توان یک نسخه ی واحد را برای تمام شرایط الزام کرد؛ به بیان دیگر باید طراحی حسی و حتی ارگونومی فرهنگی، با استانداردهای کمی تلفیق گردد.
شایان ذکر است که در طی تحقیقات بیومکانیکی و فیزیولوژیکی، یافته ای حاصل شده که در سایه ملاحظات فوق، قابل استفاده هستند از جمله موارد ذیل:
الف ) زاویه کفی(نشیمن) و پشتی صندلی
بررسی ها نشان داده که بهترین زاویه برای نشستن که تحت آن شرایط، حالت و قوس هاس ستون مهره ها می تواند مشابه قوس های طبیعی در حالت ایستاده باشد، 135 درجه خواهد بود (2005 Moray). برای انجام کار در شرایط نشسته زوایای 110-115 درجه بین تنه و ران می توانند ضمن ایجاد شرایط مناسب برای کار، وضعیت قابل قبولی را برای تنه فراهم سازد. در برخی بررسی ها مشخص شده است که زوایای بین 110 تا 130 درجه نسبت به دیگر زوایا شرایط مناسبی را برای نشستن فراهم می سازد.(Harrison et.al1999) به هر حال بین میزان چرخش لگن خاصره و تغییر انحنای ستون مهره ها در ناحیه کمر همبستگی وجود دارد، در بررسی های انجام شده (Yasukouchi , Isayama 1995) ضریب همبستگی (9/0) شده لست.

ب) کفی (نشیمن) صندلی
بخش مهم دیگری از صندلی، تشک یا کفی صندلی است که تعیین ابعاد آن می بایست براساس صدک های محاسبه شده ی طول ران و همچنین عرض باسن باشد. از طرفی ضخامت و قابلیت ارتجاعی و نوع متریال یا فوم استفاده شده باید به گونه ای باشد که توزیع مناسب فشار را در نواحی توبروزیته های ایسکیال(Tuberosity Ischial) لگن خاصره (شکل 4) و همچنین بخش پشتی عضلات ران به صورتی بهینه ایجاد کند. تقریبا 60% وزن بدن روی این قسمت از صندلی متراکم می شود لذا طراحی کفی صندلی از موارد مهم در طراحی صندلی تلقی می شود.( Goonetilleke1997).

منبع : http://kalejchoubal.com/

فروم تاپ ایران...
ما را در سایت فروم تاپ ایران دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار for4 بازدید : 153 تاريخ : يکشنبه 29 فروردين 1395 ساعت: 20:19

هتل گورکی پانوراما سوچیGorki Panorama Hotel

اگر میخواهید تور روسیه

را برای تعطیلات تابستانی انتخاب کنید و بین شهرهای مختلف این کشور مردد مانده اید ، یکی از بهترین پیشنهادات ، تور سوچی تابستان 95 است .سوچی یک شهر گردشگری روسیه ست که در سرزمین کراسنودار در مرز غربی این کشور واقع شده است. این شهر بر کرانه‌های دریای سیاه و در دامنه بلندی‌های پوشیده از برف رشته‌کوه قفقاز جای داره که به دلیل آفتاب، آب و هوای کوهستانی و گیاهان کم نظیر، خواص درمانی چشمه های آب معدنی و خاک شفا بخش خود تفریحگاه فوق العاده ای برای بهبود سلامتی به شمار میره.هتل های 4 ستاره سوچی با خدمات عالی این سفر را برایتان دلچسب تر خواهند کرد . هتل 4 ستاره Gorki Panorama یکی از این هتل هاست .

[تصویر: gorki_panorama_hotel_8-logo.jpg]

هتل گورکی پانوراما سوچی
[تصویر: gorki_panorama_hotel_12-logo.jpg]

هتل گورکی پانوراما سوچی

[تصویر: hotel-1.jpg]
هتل گورکی پانوراما یکی از هتل های سوچی می باشد که در منطقه کراسنایا پولیانا قرار گرفته است. این هتل متصل به سوچی و خط ساحلی دریای سیاه ست .این هتل دارای 5 طبقه می باشد که در 960 متری از سطح دریا قرار گرفته است .فاصله این هتل چهار ستاره تا ایستگاه قطار آدلر 50 کیلومتر و تا فرودگاه بین المللی سوچی 45 دقیقه می باشد و از موقعیت مکانیش همانند هتل ماریوت کرانسای پولایا سوچی هتلی با موقعیت مناسب محسوب میشه.
[تصویر: gorki_panorama_hotel_1-logo.jpg]

هتل گورکی پانوراما سوچی

[تصویر: hotel-15.jpg]
در مجموع این هتل دارای 302 اتاق می باشد اتاق های هتل دارای امکاناتی نظیر اینترنت وای – فای رایگان، تلویزیون صفحه تخت با کانال های ماهواره ای، صندوق امانات امن و مینی بار است .این هتل دارای رستوران هایی با غذاهای خوشمزه هست .رستوران Romanov آماده ارائه غذاهای متنوع اروپایی و انواع نوشیدنی به مسافران تور سوچی می باشد. این رستوران دارای منوی کودکان نیز هست.
[تصویر: gorki_panorama_hotel_10-logo.jpg]

هتل گورکی پاناروما سوچی روسیه
[تصویر: gorki_panorama_hotel_6-logo.jpg]

هتل گورکی پاناروما سوچی روسیه

[b][تصویر: restaurant-clip-art-5892-caucasian-man-sitting-at.jpg]
هتل گورکی پانوراما سوچی
دارای امکانات و خدماتی فراتر از هتل 4 ستاره است. در زیر به لیستی از خدمات و امکانات ارائه شده در این هتل اشاره می شود:تنوع اتاق ها، چشم انداز رویایی، مبلمان شیک، کارکنان آموزش دیده، سرو غذا در اتاق، تلویزیون ال سی دی به همراه ماهواره با کانال های پخش موسیقی، یخچال، مینی بار، حمام با وان و کلیه لوازم و سشوار، صندوق امانات، کلید الکترونیکی، دسترسی به اینترنت پر سرعت رایگان، تهویه مطبوع عالی، برخورداری از باغ، استخر سرپوشیده و روباز چهار فصل، ماساژ، آرایشگاه و سالن زیبایی ، خدمات خانه داری ، روزنامه ، آسانسور، حمام ترکی و بخار، مرکز سلامت و آب گرم، سالن ورزشی پیشرفته ، زمین تنیس ، سونا و جکوزی ، میز بیلیارد ، سولاریوم ، اسکواش ، پینگ پنگ ، محوطه حمام آفتاب ، پارک کودک ، گیم نت ، سرویس نگه داری از کودک ، روم سرویس ۲۴ ساعته ، سیستم برودتی و حرارتی مناسب ، اتاق با امکانات VIP و امکانات ویژه برای معلولان ، خدمات شستشوی لباس ، صرافی ، لاندری ، فروشگاه ، ترانسفر رایگان فرودگاهی ، چندین رستوران با فضایی با شکوه ، کافی شاپ و ….
[تصویر: gorki_panorama_hotel_9-logo.jpg]

هتل گورکی پاناروما سوچی روسیه
[تصویر: hotel-7.jpg]
اطلاعات هتل گورکی پانوراما سوچی[/i]

  • آدرس هتل گورکی پانوراما :1, Fevralskaya st., Estosadok, Красная Поляна, Краснодарский край, Russia, 354392
  • تلفن هتل گورکی پانوراما :078622958770
  • وبسایت هتل گورکی پانوراما: http://www.gorkihotels.ru

موقعیت هتل گورکی پانوراما سوچی بر روی نقشه گوگل

[تصویر: gorki_panorama_hotellogo.jpg]

نقشه هتل گورکی پانوراما سوچی
[تصویر: gorki_panorama_hotel_11-logo.jpg]

هتل گورکی پانوراما سوچی
[تصویر: gorki_panorama_hotel_13-logo.jpg]

هتل گورکی پانوراما سوچی
[تصویر: gorki_panorama_hotel_2-logo.jpg]

هتل گورکی پانوراما سوچی
[تصویر: gorki_panorama_hotel_5-logo.jpg]

هتل گورکی پانوراما سوچی
[تصویر: gorki_panorama_hotel_3-logo.jpg]

هتل گورکی پانوراما سوچی

[/B]

فروم تاپ ایران...
ما را در سایت فروم تاپ ایران دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار for4 بازدید : 181 تاريخ : شنبه 28 فروردين 1395 ساعت: 19:27

اگر قصد سفر با تور چین را داشتید میتونید برا اقامتتون، بهترین هتل های چین را انتخاب کنید و سفر خوشی را به همراه داشته باشید .هتل های پکن چین بر اساس امکاناتشون به درجه های متفاوتی دسته بندی شده اند از هتل آپارتمان گرفته تا هتل های 5 ستاره پکن.تو این پست میخوایم به یکی از این هتل های پنج ستاره پکن بنام هتل لجندیل بیجینگ پکن که تو سایت بوکینگ هم امتیاز خوبی بهش دادن، اشاره کنیم .این هتل دارای موقعیت جغرافیایی مناسبی می باشد .هتل لجندیل بیجینگ پکن تا ایستکاه مترو 5 دقیقه ،تا شهر ممنوعه و میدان تیان آن من 15 دقیقه و تا فرودگاه بین المللی پکن 30 دقیقه فاصله داره این هتل میتونه گزینه خوبی برای تور چین تابستان 95 باشه پس دیگه نگران اقامتتون نباشید.

این هتل 5 ستاره در مجموع 390 اتاق دارد اتاقهای این اتاق خیلی مجهز و شیک هستن و با طراحی خاصی تزیین شده اند در کنار اتاق های عادی و استاندارد اتاق و امکانات برای معلولین نیز از سوی هتل تدارک دیده شده است .اگر به فعالیت های ورزشی علاقه دارید میتونید در مرکز بدنسازی هتل لجندیل بیجینگ پکن ورزش کنید و یا به همراه خانواده و در کنار سایر مهمانان در فعالیت هایی نظیر بیلیارد شرکت کنید هتل کازینو هم داره از دیگر امکانات هتل لجندیل بیجینگ پکن می توان به امکانات جلسه و ضیافت – لباسشویی – خشکشویی – آرایشگاه – صبحانه در اتاق – اتو کشی – صرافی – خدمات کفش و واکس – خدمات تورها – فکس و کپی – مرکز تجارت – دستگاه خودپرداز – خدمات تهیه بلیط – کرایه اتومبیل – رستوران – پذیرش شبانه روزی – روزنامه – اتاقهای پاک و بدون سیگار – آسانسور – پذیرش و تحویل سریع – گاوصندوق – انبار بار و چمدان – تهویه – محل مخصوص کشیدن سیگار – بار – باغ - جکوزی -سونا و استخر و امکانات باربیکیو اشاره کرد .

فروم تاپ ایران...
ما را در سایت فروم تاپ ایران دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار for4 بازدید : 158 تاريخ : شنبه 28 فروردين 1395 ساعت: 19:27

غار گسلی پادر سبزوار
اگر تور مشهد را برای اوقات فراغتتون انتخاب کردین پس گزینه مناسبی می باشد چون علاوه بر زیارت کردن حرم مطهر میتونید از دیدنی های مشهد هم بهره ببرید یکی از این اماکن دیدنی غار گسلی پادر سبزوار می باشد در شهرستان سبزوار به غارهایی بر می خوریم که به دلایل مختلفی بوجود آمده اند. برخی منشأ آهکی، گروهی منشأ گسلی و یا چین خوردگی دارند، که در این مقاله به معرفی غار گسلی پادر می پردازیم .

پادر، روستاییه از توابع بخش ششتمد و در شهرستان سبزوار استان خراسان رضوی که در روستایی در دهستان بیهق واقع شده است. این روستا از مغرب به کوه برزگ کوه میش با ارتفاع تقریبی ۲۸۰۰متر و از شمال به کوه حمزه واز شرق به دشت نسبتا محدود و از جنوب به تپه ماهور های نسبتا بلند منتهی میشه. غار گسلی پادر در رشته کوه ،کوه میش، در روستای پادر واقع شده است. این روستا ۴۱ کیلومتر با سبزوار فاصله داره که ۳۲ کیلومتر آن آسفالت می باشد و ۹ کیلومتر باقی خاکیست ولی دسترسی به این غار از روستای پادر با ۱/۵ ساعت راه پیمایی و در مسیر سنگلاخی رودخانه به سمت غرب امکان پذیرست.

[تصویر: padarlogo.jpg]

غار گسلی پادر سبزوار

مجرای ورودی غار رو به جنوب شرق بوده و از سطح دریا ۱۷۰۰ متر ارتفاع دارi. غار به صورت یک شکاف گسلی با شیبی ملایم در عمق کوهستان امتداد می یابد.این شکاف گسلی توسط یک راهروی فرعی به سمت شرق کشیده شده است.به دلیل ریزش سنگ از سقف غار مجرای فرعی آن مسدود شده و عمق نامعلومی دارi ابعاد ورودی غار ۱ در ۱/۲۰ متر می باشد که پس از ورود به داخل غارحفره وسیع تری نمایان می گردد.درفصل بهار به دلیل ذوب برف از دامنه فوقانی و جریان یافتن آن از روزنه های موجود در سقف ، ورود به داخل غار مشکله.در جلو دهلیز انتهایی غار، حفره ای دیده میشه که در فصل بهار پرآب شده و به دلیل پایین بودن دما و تبخیر میتونه مدتها آب را در خود ذخیره کند با شرکت در تور مشهد تابستان ۹۵ از جاذبه های گردشگری مشهد میتونید دیدن کنید.

فروم تاپ ایران...
ما را در سایت فروم تاپ ایران دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار for4 بازدید : 169 تاريخ : شنبه 28 فروردين 1395 ساعت: 19:27

ارسال‌ها: 17,819
تاریخ عضویت: ۲۸ فروردين ۱۳۹۰
اعتبار: 102829 |
لایک کرده: 5,100
لایکیده شده: 9,542 در 4,706 موضوع
سال تولد: 1363
محل تولد: تهران
محل زندگی: همدان
جنسیت:
شغل:
تاهل: متاهل
مدل گوشی :LG lbeloa
تلفن همراه :
حالت من

دلنوشته من:
˙·٠•♥✿3.2.1بی خیال غصه. ✿♥•٠·˙

فروم تاپ ایران...
ما را در سایت فروم تاپ ایران دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار for4 بازدید : 147 تاريخ : جمعه 27 فروردين 1395 ساعت: 19:32